Jodå..

..slarvandet har hålt i sig.. Hela helgen var ett rent frosseri av godsaker och vågen visade på 2,1 kg plus från fredag morronen till måndagsmorronen :-S Huuuga!! Nu måste jag skärpa till mig..
Och lite har jag bättrat mig men inte så mycket som jag behöver, nån liten kaka har slunkit ner och idag en macka för jag var så grymt hungrig..
Har börjat med pulver med för att få en kick, har bytt ut alla mål utom ett mot detta:
och

Jag vet ju att det inte är det bästa att äta men jag behöver en kick nu så jag kan komma igång igen, men vad hjälper det om jag skall fuska i mig nån kaka ibland.. Men jag skall skärpa till mig och köra med detta nu denna veckan ut och nästa.. Lättare nästa vecka då barnen inte är hos oss.. Så nu hoppas jag att jag iaf står på +-0 på fredag.. Håll en tumme för mig snälla..
Motionen har jag fått genom att promenera både med och utan stavar och genom allt räfsande av löv på vår naturtomt, och än är det inte slut.. Idag har jag fyllt 18 st 125 liters säckar och en bauta säck som rymde ca 400 liter med löv som vi sedan körde iväg.. Och lika mycket kvar har vi, men det ser bra mycket bättre ut nu hemma tycker jag och motion har jag ju fått gratis :-D
Hade ju tänkt gå på Friskis i måndags men kom på att det var röd dag så de hade ju ingen gympa då.. På fredag skall vi på Big Comedy i Karlskrona så då blir det inget Friskispass heller men jag hoppas att skrattmusklerna får jobba istället när detta härliga gäng sätter igång:

Jag har stora förväntningar och jag hoppas jag åker hem med ont i magen :-D

Så Friskis skall få se mig nästa vecka istället på måndag och på fredag och där emellan skall jag promenera med stavar och ngn promenad utan.. Nu måste det bli andra bullar för jag vill ligga under 70 kg i sommar..

Nä nu skall jag avsluta för idag och önskar er en god natt..

Kramen
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0