Vad konstigt att jag inte går ner i vikt?!?!?

Ja det är verkligen konstigt att det inte visar sig med på vågen att jag kämpar.. Som i helgen tex har jag ätit godis, bullar och mat med massor av grädde i och dagens kvällsmat bestod av två kärleksmums på föräldramöte.. Borde det inte gå snabbare med viktnedgången när man äter så??? ;-)
Nä nu MÅSTE jag sätta fart med att jobba med det jag stoppar i munnen......igen... Jag hade faktiskt gått ner till i fredags, 3 hg, och det är verkligen en bedrift efter allt som åkte ner i min mage över påsken..
Men jag har varit duktig med en sak iaf och det är motionen.. Massor av promenader både med och utan stavar har det blivit och idag cyklade jag en runda på 50 minuter i det goa vädret.. Jag satsar ju på att gå minst 12 000 steg per dag och det kommer jag oftast upp i och mer därtill..
Så har jag tur går jag iaf inte upp i vikt..

I morron är en ny dag då får jag lägga denna dagens missar med matintaget bakom mig och se till så att morrondagen blir en bra matintagardag istället..

Måste ju berätta om i frdags..
Vi var ju och tittade på Big Comedy med Peter Wahlbeck, Lennie Norman, David Batra, Johan Glans, Johan Rehborg, Petra Mede och Henrik Schyffert..


Var de bra eller var de bra??? De var suveränt bra och tårar flödade i massor på mig.. Av skratt då alltså.. Det var längesedan jag skrattat så mycket på så kort tid.. Hur kommer de på allt??
De två som jag tyckte var de mest positiva överraskningarna var David Batra och Henrik Schyffert.. David har jag tyckt varit sådär när man sett honom på tv men i fredags var han så jäkla rolig.. Henrik har ju jag gillat vad det gäller Killinggänget men trodde inte han skulle klara att stå ensam på scen och leverera på detta viset.. Mycket långt under bältet humor men det gillar ju jag :-P Johan Glans är ju en favorit för mig och han levde upp till förväntningarna och glänste som vanligt på scen.. Alla var bra, en del superbra och en del bara bra.. Men skrattade gott gjorde jag iaf och de flesta andra som satt i salongen..

Nä nu får det vara bra för idag med bloggandet så nu önskar jag er en bra natt med god sömn..

Kramar
Mia

Kommentarer
Postat av: Ana

Hahahaha...ja du...jag köpte upp nästan alla;-) Kramis

2009-04-24 @ 20:02:37
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0