Huuga vilken helg!!!

Skall mina helger se ut som denna gjorde så är det ju verkligen inte konstigt om jag inte går ner i vikt..
Intaget i munnen såg ut så här från fredag till söndag:
Skinkpaj, 3 glas rödvin, kladdkaka med dumle i och grädde, 2 shotglas Baileys, godis, salta pinnar, smörgåstårta, chokladmoussetårta, paradischoklad, godis, chips, coca cola zero, smörgåstårta igen på söndagen.. Jisses!!!
Men jag var iaf  på Friskis medelpass i fredags, promenerade 45 minuter i lördags, gick 45 med stavarna och 20 minuter utan i söndags, men det räcker ju inte långt för att bli av med alla kalorier.. Får skärpa till mig riktigt ordentligt denna veckan så att vågen iaf visar +-0 på fredag.. Nu idag har jag hunnit med en 45 minuters promenad och jag skall på medelpass på friskis ikväll..

Idag har vi varit på banken för att ordna ett testamente, skönt att få det gjort och det är ju viktigt när vi är sambos och har barn på olika håll.. Ngt alla bör tänka på..
När jag bodde med barnens pappa så sa vi att vi skulle fixa det men vi blev ju aldrig färdiga men denna ggn så fixade vi det snabbt.. Bravo oss :-D

I natt är det jobb som gäller igen.. Har nu varit ledig tre sköna nätter, jobbar två nu, ledig två och jobbar tre sen..
Det blir lite stressigt ikväll eftersom Friskis är kl 20-21 och jag börjar jobba kl 22.. Så jag får slänga mig i bilen efter gympan och köra hem och slänga mig i duschen och fixa till mig lite innan jag skall jobba.. Jag vill ju gärna cykla eller gå till jobbet men idag hinner jag inte det så det får bli bilen istället.. Får promenera i morron till jobbet istället..

Nä nu skall jag göra Spaghetti och köttfärssås som sonen har beställt, han stannade här hos mig några dagar extra..

Dotterns hund Bella..
En liten bild på dotterns hund Bella bjuder jag på idag.. Hon är med här ibland när barnen är hos oss vilket är kul..

Ha en bra dag i solen alla..

Kramar
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0