Jodå så att...

Ställt mig på vågen idag.. Ett minus blev det.. 0,5 kg hade jag gått ner på en vecka och det är jag nöjd med.. Det är det som är mitt mål att gå ner ca 0,5 kg i veckan.. Tror på en sakta viktnedgång så att både kroppen och knoppen hänger med och att det skall vara lättare att hålla sen när man är nere på sin målvikt..
Så nu har jag minskat 5,3 kg sedan 2/1-09 och 10,9 kg sedan jag startade för 1½ år sedan.. Det har gått lite väl sakta men jag har inte gett upp som jag brukar så jag är så nöjd så nöjd..

Jag gillar inte min sida här, skulle vilja piffa till den men jag fattar inte hur man gör.. Tröga jag.. Finns det ngn som kan och kan hjälpa mig så är ni hjärtligt välkomna att ge mig en lektion..

Ha en bra dag och helg nu..

Kramar från mig som önskar en varm go vår nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0