En bra helg..

Ja helgen har varit en bra sådan..
I fredags var jag och sambon på Wägga fiskrestaurang i Karlshamn och firade vår två-årsdag som egentligen är idag (11/5) Innan vi for dit så fick jag en present..


Denna fina klocka fick jag.. Den gav mig lite ångest för jag hade ju inte köpt ngt, men jag bjöd på maten iaf..
Maten var supergod.. Jag åt ngt som heter Wägga special och bestod av gravad lax, rökt lax, laxbiff, rökt makrill, räksallad och potatissallad.. Mycket gott var det..

I lördags hade jag Tjejmiddag hemma.. Mycket trevligt hade vi.. Jag bjöd på champinjoner fyllda med pesto och mozzarellaost som förrätt, Orientalisk fick- och skaldjursgryta som huvudrätt och Vanilj pannacotta med hjortronsylt och vingele till efterrätt..


Jag hade oxå bakat ett focacciabröd men det glömde virrpannan jag att ta fram så det kom fram som tilltugg senare på kvällen.. Ha ha..
Av mina goa tjejkompisar fick jag bl.a fina blommor som jag givetvis fotograferat så att ni som kanske läser min blogg oxå får njuta av dem..
 

Vi hade en trevlig kväll som ni förstår..
Söndagen blev seg.. Man är inte van att sitta uppe till långt ut på natten och dricka vin, men det är värt segheten dagen efter..

Idag har vi haft ett litet kalas för sambons yngsta dotter som fyller 11 år, så jag bakade Snoddas igår och idag bakade jag tårta.. Hennes farmor o farfar kom och så oxå hennes farbror och kusin.. Hon var nöjd..

Nu önskar jag er alla en bra natt..

Kramen
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0