Har ni sett våren!!!

Ja just det.. Har ni sett att våren är här?? Har ni stannat upp för att andas in den härliga luften?? Lyssnat på de härliga fåglarna som kvittrat för fullt?? Doftat på de härliga dofterna?? Sett alla blommande träd och buskar?? Har ni inte gjort det så ta er tid att njuta av allt detta.. Ni som har allergi kanske inte tycker att allt detta är lika härligt men jag tror nog att ni ändå tycker det är vackert..
Jag tog lite bilder under min promenad idag på allt det vackra.. Detta njöt jag av när jag var ute idag..
 

 

 

 

 

 

 

 

Idag blev det mer ett fotoalbum än en blogg, men många glömmer bort det vackra runtomkring oss..

Stanna upp och se..

Kram
Mia

Kommentarer
Postat av: Ana

Tänk vad mycket vackert vi har runt omkring oss, men tyvärr hinner man aldrig se det i all jäkt! Vad duktig du är på att fotografera, jättefina bilder! Ha en bra dag!

2009-05-06 @ 07:27:34
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Ankis

JA, verkligen! Det ÄR så vackert och det luktar så ljuvligt och stegen blir helt klart lättare på våren. Och idag när jag tittar ut o regnet öser ner vet jag att det blir ÄNNU grönare efter detta!

Kram

2009-05-06 @ 10:04:30
URL: http://attanas.blogg.se/
Postat av: My

Sommarkänslor får man då verkligen av din blogg! :)

Själv okrar jag ju aldrig tömma min kamera på bilder och när jag väl gör det så ligger det ca 150 bilder där...:P

2009-05-06 @ 18:37:29
URL: http://flickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0